Klachtenprotocol

Suggesties voor verbetering zijn altijd welkom

Ons klachtenprotocol

Wat u kunt doen als u niet geheel tevreden bent

Wij doen onze uiterste best om onze werkzaamheden op correcte wijze uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Wij staan altijd open voor klachten en suggesties tot verbetering. Wij verzoeken u daarom uw eventuele klacht of suggestie tot verbetering bij ons te melden. U kunt uw klacht of suggestie tot verbetering zowel telefonisch, via ons klachtenformulier of schriftelijk melden. Wij verzoeken u in ieder geval uw naam, adres, woonplaats en eventueel dossiernummer te vermelden.

Klachtenformulier

Geef uw klacht of suggestie tot verbetering gemakkelijk door via het formulier op onze website.

Klachtenformulier openen Direct online uw klacht indienen

Schriftelijk

U kunt uw klacht of suggestie tot verbetering naar het volgende postbusadres sturen:
Postbus 1031
1300 BA Almere.

U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht of suggestie tot verbetering en binnen uiterlijk tien werkdagen ontvangt u een inhoudelijke schriftelijke reactie. Wij streven ernaar uw klacht of suggestie tot verbetering binnen maximaal vier weken geheel af te handelen.