Ons klachtenprotocol
Wat u kunt doen als u niet geheel tevreden bent
Wij doen onze uiterste best om onze werkzaamheden op correcte wijze uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Wij staan altijd open voor klachten en suggesties tot verbetering. Wij verzoeken u daarom uw eventuele klacht of suggestie tot verbetering bij ons te melden. U kunt uw klacht of suggestie tot verbetering zowel telefonisch, via ons klachtenformulier of schriftelijk melden. Wij verzoeken u in ieder geval uw naam, adres, woonplaats en eventueel dossiernummer te vermelden.
Klachtenformulier
Geef uw klacht of suggestie tot verbetering gemakkelijk door via het formulier op onze website.
Schriftelijk
U kunt uw klacht of suggestie tot verbetering naar het volgende postbusadres sturen:
Postbus 1031
1300 BA Almere.
U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht of suggestie tot verbetering en binnen uiterlijk tien werkdagen ontvangt u een inhoudelijke schriftelijke reactie. Wij streven ernaar uw klacht of suggestie tot verbetering binnen maximaal vier weken geheel af te handelen.