Archives

Hoe kan ik betalen?
U kunt eenvoudig betalen met iDEAL via Mijn Dossier

U kunt de vordering eenvoudig aan Yards overmaken via iDeal of Mijn Dossier met de inloggegevens uit de brief.

Lees meer
Er is beslag gelegd op mijn bankrekening
Wat moet ik doen als er beslag is gelegd?

Er zijn verschillende manier om het beslag wat door de deurwaarder op uw bankrekening is gelegd, snel op te heffen.

Lees meer
Ik krijg post van Yards die niet voor mij bestemd is
Wat kan ik doen met post die niet voor mij bestemd is?

Wij verzoeken u om de ontvangen post aan Yards te retourneren of om dit online aan ons door te geven.

Lees meer
Ik heb een bewindvoerder. Wat moet ik doen?
Lees hier wat u moet doen als u onder bewind staat

Laat uw bewindvoerder altijd zo snel mogelijk contact met Yards opnemen via het formulier op onze website of per e-mail

Lees meer
Hoe kan ik contact opnemen met Yards?
U kunt ons op verschillende manieren bereiken

U kunt ons bereiken via e-mail, telefoon of het formulier op onze website. Bekijk hier onze contactgegevens.

Lees meer
Wat zijn de rekeningnummers van Yards?
Maak uw vordering over op ons rekeningnummer

Via de verschillende IBAN rekeningnummers van Yards Deurwaardersdiensten kunt u eenvoudig uw vordering overmaken op onze bankrekening.

Lees meer
Hoe kan ik inloggen op Mijn Dossier?
Houd uw ontvangen brief of exploot bij de hand

Inloggen doet u met de logingegevens die worden vermeld op de stukken die u van de deurwaarder heeft ontvangen.

Lees meer
Ik ben het niet eens met de vordering
Bent u het inhoudelijk niet eens met de vordering of heeft u al betaald?

Heeft u van ons een brief of exploot ontvangen maar bent u het niet eens met de vordering of heeft u al betaald?

Lees meer